My Life Now

Direktlänk till inlägg 16 september 2013

Full fart :)

Av Aspegren - 16 september 2013 21:39

Nu har det varit full fart, fast ni som känner mig vet ju att jag alltid har något att göra :) Fast jag trivs med det och det är jag själv som planerar in det så kan inte klaga :P 


Fast just nu sitter jag och lyssnar på Madilyn Bailey :) Jesper introducerade henne på youtube! Riktigt go röst och tåls att lyssna på :) 


Var hemma förra helgen, onsdag till söndag, och hade det hur myyys som helst :) Skönt att bara komma hem, vara, gå i naturen, njuta av ån och alla andra saker man kan göra på landet :) Träffade farmor och mormor&morfar :) Morfar och mormor gjorde kroppkakor, lika gott som alltid och kom knappt ur stolen för var så mätt :P 

Med skolan började hela styrelsearbetet och nu är det lite att fixa hela tiden :) Vilket är hur roligt som helst! Ni som går på JTH borde komma inom HI SHOPen och kolla :) 


Annars består dagarna av plugg, skola, träning, jobb och träffa vänner såklart :) I helgen blev det ett superskoj pass på Harrys i lördags och en slappkväll i fredags :) 

Blivit kladdkakemiddag i veckan som gått, en jobbdag och nu håller jag på att packa för Vås till helgen :) 


   
Två bilder på mamma och hon blir bra på båda, 10st bilder på mig&papsen men vi blir inte bra på samma bild xD Helt klart fotografen det är fel på !! Vi (jag och pappa) har flera situationer som bevisar detta :D

  Ett grymt gott vin för det priset, bör testas :) Hela Karlshamn beställer det så det är inte beställningsvara där längre :P Grand Zin!! 

         

Hittat en bra inflyttningspresent till Linnea&Philip i Vås :) Den få jag inte glömma ! 


MåBäst<3


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards