My Life Now

Alla inlägg den 17 augusti 2012

Av Aspegren - 17 augusti 2012 09:13

Ett tag sen jag skrev nu, men inte riktigt hunnit eller orkat sätta mig vid datorn när det äntligen blev så fint väder så ville jag inte sitta inne :P Men nu ska det bli lite skärpning för back in Jkpg så skriver jag för skolan till alla nya studenter som ska komma och hur studentlivet är i allmänhet :)!!

Men sommaren har varit grymt nice, träffat massa kompisar, lite jobb på cherry och massa jobb på AAK :) Badat i havet som är mycket varmare än Vättern xD så vet inte hur mycket bad det blir nu, men något dopp lär det nog bli de närmaste två veckorna under insparken :) igår var IL i hälsoparken och dansade in nya dansen, övade på att capsa och såg Ljus-programmets dans :) En riktigt trevlig heldag :) fått upp alla saker i lägenheten nu efter hemflytten till jkpg från mörrum och han som jag hyrde ut lägenheten till under sommaren hade skött sig bra, så inga problem alls :) !

Idag blir det en tur till A6 med föräldrarna och sen middag på Twin city :)!

Lite bilder från sommaren :)

MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards