My Life Now

Alla inlägg den 9 november 2012

Av Aspegren - 9 november 2012 17:41

I tisdags på höststämman blev vår nya festgeneral utsedd :) På kvällen kollade jag och Alex klart ett TopGear-avsnitt där de skulle köra med bil genom Botswana :) 


I onsdags blev det skola, middag och förfest hos Casandra :) Riktigt nice utekväll med på gränsen till lite för mycket att dricka... Men så blir det ibland :) Fast allt gick bra och utekvällen slutade lyckat :)) 


Igår bestod fm av slapp och tv! Pallrade mig till skolan kl 2 för att plugga lite :P Fick lite gjort, det tråkiga är att EN UPPGIFT tar typ EN TIMME att göra ! Så det är ju inte så att man tycker att det går snabbt framåt...!!! Men lite framåt kommer man ju när manväl sätter sig iaf! 

På kvällen så kom Buhren hit för middag och lite spel :) Kollade även på en ny dator som jag bestämde mig idag för att beställa :) Det behövs kan man ju säga, för min bärbara idag har med jämna mellanrum slutat att ladda och då håller datorn i max 20min! 


Så idag har jag varit i skolan från 11 :) Köpte en teknologmiddagsbiljett till Alex för han ville också gå :) Fick även ett mail från Nelly.com imorse att min klänning har skickats :D Så nästan vecka borde den komma så jag kan testa den om den passar :) När jag kom hem vid 3 idag så blev det städning och bokning av tvättid :) Beställde datorn, en ASUS blev det :) Känns nice !! 

Nu måste jag bege mig till Juneporten för att parkera cykeln inför kvällens arbete :) Och möta upp Buhren och Emmy för att bege oss till Ämlii för tacokväll :) Lite taco och myskväll sitter aldrig fel innan ett jobbpass :)


MåBäst<3

Ovido - Quiz & Flashcards