My Life Now

Direktlänk till inlägg 13 mars 2011

Northstar + Bowling

Av Aspegren - 13 mars 2011 19:00

Igår så vaknade jag vid sju och begav mig utan för en morgonpromenad :) Det var inte så kallt, dock sken inte solen som jag börjar sakna nu när de e moln hela tiden!! Just nu så regnar det, men jag VILL INTE att snön ska försvinna, kanske ngn månad till snowboardåkning? För då har jag något att göa på dagarna i alla fall innan jag hämtar barnen och så få man bråka med killarna i The yurt som skrämer mig hela tiden :P

Vilket påminner mig om igår! Jag mötte Louise i Northstar för att åka lite skidor & snowboard för mig del :) Hennes värdbarn skulle tävla så vi kollade på hans race oxå och sedan begav vi oss till Martis Camp för att hämta min bil ! Så igår jobbade Ethan, Chris och Jeff (som vill skrämas HELA tiden), Men när jag och Louise kan prata svenska så e de sjukt skojigt att bara prata framför dom för de inte förstår ett dugg ;) Men efter lite gnabb med dom så begav vi hos till mitt hus för att fixa oss och sedan vidare ner till Reno på AuPair-möte :) Vi var på Cocounut Bowl som var häftigt och åt pizza med lite bowling :) 


Idag så har jag bara slappat, pluggat, skypat, vatt på Starbucks och tränat ! Men jag ska gå tillbaka till mina matteböcker, för jag vill inte plugga nere i San Jose när jag ska ha roligt att gå på NHL nästa helg :) Längtar så in i och sen e de min födelsedag <3 Dock e ju inte 20år i USA inget spec :(


MåBäst<3


W's kudde e äntligen klar :)


 

Bowling på Cocounut Bowl med AuPair-tjejerna <3


 

Skinande skor i det blåa discoskenet (A)


    

En tavla som jag vill köpa här ifrån <3 Älskar den !!!


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards