My Life Now

Direktlänk till inlägg 6 mars 2011

Back in Truckee (A)

Av Aspegren - 6 mars 2011 10:30

Efter LA så begav jag mig till Tucson för att möta upp min värdfamilj :) Mamman skulle jobba där, så jag och barnen hängde vid poolen och sprang runt på hela hotelområdet och hade hyfs för oss :)

Det va härligt med 30grader varmt, solsken och pool ! Så fick jag se även en annan del av The US and A :) Lite collt då jag inte varit i ett ökenland innan, för Tucson ligger i Arizona som e väldigt mkt öken och det e bara 30min från mexicanska gränsen ! Som förklarar en HEL del vaför det är sååå mkt mexikanare där xD !


I fredags när vi landade så begav jag mig nästan direkt till Reno med Ethan för att träffa upp Lua&Sandra, vi åt middag och gick på bio :) Super skoj att träffa lite Truckee människor igen (A)

Igår så fick jag ett samtal från Mariana som bad mig att komma till Lake Tahoe, jag förstod inte riktigt varför men jag hoppade in i bilen och körde dit! Väl där så var det MASSA bilar där hon bett mig att parkera, men efter att jag hittat en parkeringsplats så öter jag upp henne och Sam med massa andra av deras kompisar :) Då e de ngt som heter "The Polar Bear Swim" där de som vill simmar typ 400m i sjön och kan vinna pengar om man vinner :P Det var roligt att se på, men jag skulle aldrig vara personen som simmar i sjön xD


Ska snart bege mig till Reno för att möte upp Lousie och prata om hennes SF-resa och min LA/Tucson resa, härligt att dela upplevelser :D Så måste dra mig, men nästa gång så ska jag lägga upp bilder från öken landet :)


P.s bara 2v till NHL-matchen <3


MåBäst<3

 
 
Ingen bild

mams

7 mars 2011 08:09

Hur mycket vann de? Hur kallt är det i vattnet?

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53


Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så l...

Av Aspegren - 7 december 2013 15:24


Igår fick vi hemtentan, så bäst att sätta igång direkt :P Blev middag och plugga med Jesper och en sneakpeak på Idol då och då för att se hur det gick för dom i finalen! Har en vecka på oss att göra tentan, men bäst at börja direkt annars sitter man ...

Av Aspegren - 5 december 2013 09:26

Hur "gammal" jag än må vara så är det alltid lika roligt att vakna upp och kolla på julkalendern i December :)  Idag gjorde Björn Gustafsson debut i den, så det kan nog bli lite komisk också :)    I skolan är det bara en uppsats, en presentatio...

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!   Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktor...

Av Aspegren - 26 november 2013 17:17

Var för en vecka sedan, fasiken vad tiden går fort för det känns som den var igår! Men middagen blev lyckad, massa skratt, fina tal och mingeltävlingen med styrelsens egenmålade tavlor var succé! Alla har en konstnärlig sida om man vill iaf :)    ...

Ovido - Quiz & Flashcards