My Life Now

Alla inlägg den 28 juli 2009

Av Aspegren - 28 juli 2009 21:37

Ni som nu följer min blogg, vilket jag egentligen inte tror e så många :P Så säger jag förlåt för frånvarano som jag lyckats med.. Det har varit en del saker på fritiden efter jobbet och mkt på jobbet oxå !!

Jag ska börja skriva om AuPair sakerna snart, det har inte kommit igång riktigt än.. Så det blir om ett tag :)

Jobbet går bra iaf, kompisarna träffar jag hyfsat ofta med tanke på heltidsjobb under sommaren ;) Men jag klagar faktiskt inte, jag hade inte klarat av 9v utan ngt att göra xD !!

Nu e de snart sängdags, för klockan ringer tio i sex. Som en kompis till mig sa, det känns bättre att skriva "tio i sex" än "5.50".. Det är stor skillnad.. iaf i min hjärna :P

Ha de bäst, nana sött gott folk (A)

Ovido - Quiz & Flashcards