My Life Now

Alla inlägg den 11 december 2013

Av Aspegren - 11 december 2013 09:53

Ikväll blir det biomys :) The Hobbit:  The Desolation of Smaug som gäller :) Kollade på första filmen i måndags för att fräscha upp minnet, så nu är jag redo för att se fortsättningen :D Få väl skriva sen hur den var, men avslöjar jag för mycket så lär väl folk som inte sett den klaga :P xD 

 

Annars är det mest packning, försöka att inte glömma det viktigaste och bara en inlämning kvar :) Så det känns helt okey! Men sen vill jag ju få tiden att gå så fort som möjligt! Så vill ha saker att göra :P Men kvällarna från nu är ganska fulla så tror jag klarar mig ;) 

 

MåBäst<3

P.s Mår så bra av att kolla på snöbilder, har jag sat att jag gillar julen och snö ;D

 

 

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards