My Life Now

Alla inlägg den 4 december 2013

Av Aspegren - 4 december 2013 17:23

Imorgon är det bara 2v kvar till jag åker till USA :D
Så det är bara att tänka positivt och fortsätta kämpa!


Var hos doktorn idag (igen)! Känns som jag känner hela vårdcentralen nu och halva sjukhuset så mycket som jag farit runt! Ryhov, doktorer och massa provtagningar för att se om denna infektion går åt rätt håll :) Men nu är den äntligen på väg ner, svullnaden i benen har börjat avta men fortfarande några knölar kvar "/ 

Var ett tag sen jag slutade äta kortisonet, visst att det hjälpte att få allt att gå över fortare men jag har aldrig varit så nere och deprimerad! Allt var dåligt och grät typ hela tiden av inget, där kan man snacka känslig! Och när man gått runt med värk och feber i en månad och det kändes som det aldrig skulle ta slut så är det svårt att se något positivt! Men nu är i alla fall det värsta över :D och det är jag glad för!! Försöker tänka positivt och är glad över att USA har billiga taxis, tunnelbana och att vi ska hyra bil :P Som mamma och pappa säger, det går ju att fixa och vi gör det vi kan och så blir det bra ändå :) 


Känns dock lite overkligt att vi åker snart :) Ska bli kul att träffa alla igen och njuta av NYC i juleskrud :D

Så om det är några som har tips om vad man ska göra i NYC i december så snälla tipsa :) 


Var uppe på Cherry kontoret igår för att träffa kollegorna och spela med några nya anställda :) Var roligt att se dom igen! Inte jobat på 1månad nu och det lär dröja en månad till "/ Doktorn sa att jag inte får jobba als för att om jag inte vilar så kan det komma tillbaka! Så bara att lyssna och vila så mycket som möjligt!


MåBäst<3

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards